فهرست عناوین
بی شک همه ما می دانیم که اینستاگرام یکی از راه های دیده شدن کسب و کارهای بزرگ و کوچک است. هنگامی که صحبت از تبلیغات در شبکه های اجتماعی می شود، اینستاگرام اولین گزینه برای صاحبان و مدیران کسب و کار است. هشتگ در اینستاگرام دارای مختلفی است که با استفاده از آن ها کسب و کار ها به سایر کاربران شناخته شده و در بین رقبا پر رنگ تر دیده خواهند شد. در این بخش از لوپاس به معرفی انواع هشتگ در اینستاگرام خواهیم پرداخت ، با ما همراه باشید.
هشتگ اینستاگرام چیست ؟
علامت پوند یا همان هشتگ در فناوری اطلاعات معانی خاصی دارد. درحقیقت در سال ۱۹۷۸ برای اولین بار برایان کرنیهان و دنیس ریچی برای کلمه کلیدی خاصی که میبایست پردازش میشد در زبان برنامه نویسی C از هشتگ استفاده کردهاند . کریس مسینا هم با الهام از این کاربرد علامت پوند یا همان نماد هشتگ پیشنهاد کرد برای ترک کردن موضوعات مورد علاقه در توئیتر از این ساختار استفاده شود به همینترتیب سالیان سال است که هشتگ مورد استفاده کاربران در شبکههای اجتماعی از جمله لینکدین، اینستاگرام و فیسبوک مورد استفاده قرار میگیرند.استفاده کردن از یک کلمه یا عبارت کلیدی خاص به همراه علامت هشتگ میتواند سبب بهتر دیده شدن پست و استوری های شما شود.
انواع هشتگ در اینستاگرام
هشتگ خاص : از مهم ترین هشتگهای اینستاگرامی که امروزه بسیاری از آنها استفاده میشود، هشتگهای خاص هستند. هشتگهای خاص زیرمجموعه هشتگهای صنعتی به حساب میآیند اما تفاوت که در بین هشتگ صنعتی و هشتگ خاص وجود دارد، این است که هشتگ خاص کمی جزئیتر نسبت به هشتگ اینستاگرام است.
هشتگ برند : یکی دیگر از انواع هشتگ ها در اینستاگرام هشتگ های مربوط به برند است این نوع هشتگ ها خاص بوده و برند خاصی را معرفی میکنند. بهطور مثال#دیور، # شنل. هر شرکت و برندی برای معرفی خود از هشتگ برند استفاده میکند بهطور مثال فیلم بردار و یا عکاس برای معرفی کسبوکار خود از برندهای کانن یا سونی استفاده میکند.
هشتگ موقعیت مکانی : یکی دیگر از انواع هشتگ در اینستاگرام هشتگ موقعیت مکانی است . شما با استفاده از این هشتگ مکانی را که در آن به فعالیت میپردازید و یا حتی مکانی که به آنجا سفر کردهاید را با سایر افراد به اشتراک خواهید گذاشت
هشتگ اجتماعی : یکی از مهم ترین انواع هشتگ در اینستاگرام برای ارتباط با کاربران بسیار حائز اهمیت است هشتگ اجتماعی است با استفاده از این هشتگ بهراحتی میتوانید برای پیدا کردن مخاطبان در یک حوزه خاص استفاده کنید کمک بگیرید.
هشتگ صنعتی : پر رقابت ترین هشتگ ها در صفحه اینستاگرام هشتگهای صنعتی هستند روزانه میلیونها کاربر با استفاده از هشتگ های صنعتی سعی بر بهتر دیده شدن صفحه اینستاگرامی خود دارند . با این وجود این نوع هشتگ ها همیشه برای استفاده مفید بوده و بهراحتی میتوانید ۱ الی ۲ هشتگ صنعتی مرتبط با حوزه کاری خود را در زیر پستهای خود به کار ببرید. در واقع در اینستاگرام به حوزه های کاری مختلف صنعت گفته خواهد شد. به طور مثال هنر عکاسی یا هنر نقاشی نوعی صنعت به شمار میروند و معنای اینستاگرامی آن ها کمی با معنای واقعی متفاوت تر خواهد بود.
چرا استفاده از هشتگ در اینستاگرام الزامی است ؟
مخاطبان بهراحتی میتوانند یک هشتگ خاص از شما را فالو کنند ؛ وقتی مخاطب هشتگ مربوط به شما را فالو میکنند هنگامیکه پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر میکنید؛ برای وی قابلمشاهده خواهد بود. این امکان وجود دارد که مخاطبان صفحه شما را فالو نکنند ولی با دنبال کردن هشتگ خاصی از محتوای منتشرشده پیج شما را خواهند دید و آن را لایک خواهند کرد.
مهم ترین هدف استفاده از هشتگ در اینستاگرام افزایش مخاطبان پیج و بهتر دیده شدن محتوای پیج است. هنگامیکه فردی در زیر پستهای خود از هشتگ استفاده میکند سبب بهتر دیده شدن پستهای خود در فضای مجازی خواهد شد.
سخن پایانی
استفاده از هشتگ در اینستاگرام این روزها به کاری مهم در اینستاگرام تبدیل شده است . شما به صورت رایگان می توانید به راحتی محتوای خود را در اینستاگرام معرفی کنید و به درصدر بالایی از کاربران نشان دهید. اما در صورتی که از هشتگ های نامرتبط با موضوع عکس یا ویدئو استفاده نمایید ،الگوریتم های اینستاگرام از این موضوع مطلع شده و سبب کاهش فالوور و ارزش پیج اینستاگرام شما خواهد شد.