فهرست عناوین
در خصوص محتواهای متنی و تولید محتوا با کیفیت، ابزارهای متعددی وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید. ابزارهای تولید محتوای متنی می توانند انواع مختلفی داشته باشند از ابزارهای ترجمه متنون گرفته تا ویرایش و باز نویسی، هرکدام به نوبه خود در این زمینه نقشی را اجرا می نمایند. اما در قدم اول در زمینه تولید محتوا آشنا بودن با الگوریتم های گوگل و داشتن استراتژی محتوایی است که هر نویسنده ای باید بداند. دانستن دستور زبان فارسی، توانایی تولید محتوی با کیفیت و جذاب، توانایی بازیابی یک محتوا و همچنین آشنایی کامل با املا صحیح کلمات متفاوت از مهارت های یک نویسنده حرفه ای برای تولید محتوا می باشد. در زمینه دیجیتال مارکتینگ این روزها شاهد نویسنده های بسیاری هستیم، اما نویسنده حرفه ای چه کسی است؟ ابزارهای تولید محتوای متنی کداماند؟ در ادامه با لوپاس همراه باشید تا هرکدام از این ابزارها را بررسی کنیم.
معرفی ابزارهای تولید محتوای متنی
دیکشنری آبادیس
دیکشنری آبادیس از بهترین دیکشنری هایی است که این روزها مورد استفاده تمامی افراد واقع شده است. دیکشنری آبادیس مجموعه ای از چندین دیکشنری با کیفیت، فرهنگ لغت و دانش نامه است که بیشتر نیازهای علم آموزان را در این زمینه برآورده می کند. این مجموعه بیش از 3 میلیون واژه را شامل می شود و در کنار آن عبارات با معنی، توضح و تلفظ کامل در آن جای داده شده اند.
اپلیکیشن جی بورد؛ بهترین ابزار تولید محتوای متنی
اپلیکیشن جی بورد یکی از ابزاهایی است که برای تبدیل صوت به متن مورد استفاده نویسندگان قرار میگیرد. این ابزار به راحتی توانسته است نیازهای بسیاری از افراد را در زمینه تایپ سریع و آسان از بین ببرد و با داشتن کیفیت بالای تبدیل صوت به متن در زمره بهترین اپلیکیشن های تبدیل صوت به متن برای نویسندگان شده است.
ویراستاران؛ ویرایشگر متنون فارسی و …
یکی از وب سایت های حرفه ای در راستای ویرایش متون فارسی، سایت ویراستاران می باشد. نویسندگان می توانند با استفاده از این وب سایت نگارش و تمامی جزئیات محتوای خود را مورد بررسی قرار دهند .
اهمیت تولید محتوای متنی
همانطور که می دانید تولید محتوای متنی برای بسیاری از انسان ها قابل اتکا تر و استناد تر از انواع محتواها است . هنگامی که افراد محتوای با کیفیت و کاملی را مطالعه می نمایند به پاسخ سوال خود دست پیدا می کنند و دیگر نیازی به تحقیق از طریق روش های گوناگون نیست. اگر فردی دارای بیزینس هستید، توصیه می شود حتما از روش تولید محتوای متنی و راه اندازی وبلاگ اختصاصی برای وب سایت خود استفاده کنید.
اگر دارای وب سایت فروشگاهی آنلاین هستید ممکن است کمی در این زمینه تردید نمایید در حالی که باید بدانید از طریق تولید محتوا می توانید بازدید وب سایت خود را افزایش دهید. هنگامی که کاربران وارد وب سایت شما می شوند می توانند با مطالعه کامل توضیحات محصولات و خدمات شما ، حتی مطالعه روش های استفاده از محصولات شما می تواند سوال هایی که در ذهن آنان وجود دارد را برطرف نماید. در نهایت باید بدانید معمولا اکثر کاربران هنگامی که وارد وب سایتی می شوند به بخش وبلاگ آن مراجعه می کنند و تمامی محتواهایی که در زمینه کسب و کار و خدمات خود را در آن منتشر می نمایید برایشان قابل مشاهده است.