چرا لوپاس را برای طراحی لوگوموشن انتخاب نمائیم؟
هدف
هدف از ساخت لوگوموشنی عالی یادآوری برند ، ایجاد ذهنیت مطلوب در مخاطب ، معرفی برند خود ، تبلیغات خرد و کوچک ولی زیرکانه ، تاثیر آنی بر و اعتمادسازی در مخاطب میباشد.
گرافیک جذاب
لوگوموشن باید یک تصویر بصری خاطره انگیز باشد تا در ناخداگاه کاربر به یاد بماند که به این کار برندینگ می گویند ما با بکار گیری بهترین روش ها موفق به موثر کردن این امر شده ایم تا لوگوی شما را برای همیشه در ذهن کاربر حک کنیم.
صداگذاری جذاب
در کنار تصویر بصری و جذاب نیازمند این هستیم تا اسم برند خود را همانند لوگو بخاطر کاربر بسپاریم از این رو با انتخاب صدای گوینده ای مناسب و بازگو کردن شعار و اسم برند شما میتوان این امر را میسر کرد.
نوآوری
در کنار هدف مشخص ، گرافیک جذاب و صدای گذاری خوب یک لوگوموشن خاطره انگیز باید دارای ویژگی های خاص و نوآورانه باشد تا برای همیشه در ناخودآگاه ذهن مخاطب باقی بماند.
لوگوموشن یا همان لوگو گرافیکی و متحرک به عنوان یکی از زیر مجموعه های طراحی گرافیکی به حساب می آید . لوگو موشن ها از سری نقاشی ها و نشانه های متحرک هستند که از آن ها در تیتراژ های آغازین برنامه ها ، لوگوی پیام بازرگانی و ... استفاده می شود و هدف از تهیه آن ها معرفی برند ، محصول و یا لوگو یک کاربر به تمامی مخاطبان دیجیتال است. امروزه اکثر افراد در دنیای دیجیتال تلاش بر این دارند تا برند و محصول خود را در زیباترین قالب که با بهترین متد طراحی شده به مخاطبان عرضه کنند . لوگو موشن از بهترین راه برای معرفی کردن برند شرکت ها به حساب می آید .
برای مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد نمائید تا در اولین فرصت کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند.
چرا لوپاس را برای طراحی لوگوموشن انتخاب نمائیم؟
هدف
هدف از ساخت لوگوموشنی عالی یادآوری برند ، ایجاد ذهنیت مطلوب در مخاطب ، معرفی برند خود ، تبلیغات خرد و کوچک ولی زیرکانه ، تاثیر آنی بر و اعتمادسازی در مخاطب میباشد.
گرافیک جذاب
لوگوموشن باید یک تصویر بصری خاطره انگیز باشد تا در ناخداگاه کاربر به یاد بماند که به این کار برندینگ می گویند ما با بکار گیری بهترین روش ها موفق به موثر کردن این امر شده ایم تا لوگوی شما را برای همیشه در ذهن کاربر حک کنیم.
صدا گذاری جذاب
در کنار تصویر بصری و جذاب نیازمند این هستیم تا اسم برند خود را همانند لوگو بخاطر کاربر بسپاریم از این رو با انتخاب صدای گوینده ای مناسب و بازگو کردن شعار و اسم برند شما میتوان این امر را میسر کرد.
نوآوری
در کنار هدف مشخص ، گرافیک جذاب و صدای گذاری خوب یک لوگوموشن خاطره انگیز باید دارای ویژگی های خاص و نوآورانه باشد تا برای همیشه در ناخودآگاه ذهن مخاطب باقی بماند.
لوگو موشن یا همان لوگو گرافیکی و متحرک به عنوان یکی از زیر مجموعه های طراحی گرافیکی به حساب می آید . لوگو موشن ها از سری نقاشی ها و نشانه های متحرک هستند که از آن ها در تیتراژ های آغازین برنامه ها ، لوگوی پیام بازرگانی و ... استفاده می شود و هدف از تهیه آن ها معرفی برند ، محصول و یا لوگو یک کاربر به تمامی مخاطبان دیجیتال است. امروزه اکثر افراد در دنیای دیجیتال تلاش بر این دارند تا برند و محصول خود را در زیباترین قالب که با بهترین متد طراحی شده به مخاطبان عرضه کنند . لوگو موشن از بهترین راه برای معرفی کردن برند شرکت ها به حساب می آید .
برای مشاوره رایگان شماره تماس خود را وارد نمائید تا در اولین فرصت کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند.