فهرست عناوین
رقابت در تمامی کسب و کارها وجود داشته و دارد ، راز موفقیت در رقابت چیست؟ همواره تمامی کسب و کار ها به دنبال فروش بیشتر و معرفی برند خود هستند ، آن ها از روش های مختلفی برای رقابت استفاده مینمایند . در صورتی که برای رقابت با رقبای خود ۱ نمودار خطی که روند تکراری را در پیش گرفته اید استفاده کنید ، بی شک رقابت شما بی نتیجه خواهد بود . شما باید برای موفقیت در این رقابت از روش ها و متد های جدید و بسیار کارامد استفاده کنید .
راز موفقیت در رقابت با سایر کسب و کار ها
این روز ها مشتریان در انبوهی از انتخاب های مختلف غرق شده اند و به همین دلیل دوست دارند به سرعت به پاسخ سوالات خود دست پیدا کند . آن ها همواره به دنبال بهترین برند ها و محصولات برای خود می باشند از همین رو در تلاشند که بهترین راه ، را برای خرید محصولات و بدست آوردن خدمات شما انتخاب نمایند.
چگونگی معرفی یک گزاره منحصر به فرد فروش برای هدایت تصمیم گیری برندینگ و بازاریابی ها از حیاتی ترین انتخابات برای کارآفرینان میباشد . احتمالاً این سوال برایتان ایجاد شده است که گزاره منحصر به فرد فروش چیست؟ در ادامه با لوپاس همراه باشید تا به بررسی آن بپردازیم .
گزاره منحصر به فرد فروش چیست؟
یک گزاره منحصر به فرد فروش یا همان USP همان چیزی است که کسب و کار ها را در رقابت با دیگران برتری میدهد . استفاده از یک گزاره حساب شده و کارآمد به استراتژی بازاریابی هر کسب و کاری بی شک کمک کرده و روی پیام رسانی برندینگ مالکیت معنوی و سایر تصمیمات دیجیتال مارکتینگ شما نیز اثرگذار خواهد بود . در واقع گزاره منحصر به فرد فروش باعث برتر شدن شما نسبت به رقبا شده و پاسخی قطعی برای سوالات مشتریان شما در هنگام مواجه شدن با برند شما می باشد .
عنصری که شما را در رقابت با رقبا متفاوت جلوه میدهد رابطه بین قدرت شما با گزاره منحصر به فرد فروش شما مستقیم است و باید بر اساس آنچه که برند یا محصول شما ارزشی منحصر به فرد برای مشتری میدهد ساخته شده باشد . در واقع منحصر به فرد بودن به خودی خود به ندرت باعث قوی تر شدن یک گزاره می شود .
شما باید از برخی جنبه هایی که برای مخاطبان شما بسیار مهم و حائز اهمیت است نسبت به اطرافیان تفاوت داشته باشید ، در غیر این صورت معرفی برند شما تاثیر گذار نخواهد بود شما باید از بهترین روش ها برای فروش محصولات خود استفاده کنید . در واقع باید به مشتری های تان این اطمینان را بدهید که برند شما معتبر بوده و بدون مواجه شدن با مشکلات جدی میتوانند از شما خریداری نمایند و شما باید به آن ها ثابت کنید که محصولات باکیفیت بالایی را به فروش میرسانید .
چگونه میتوانم یک گزاره منحصر به فرد فروش برای خود بنویسم؟
لیستی از کلیه تفاوت های بالقوه برند خود و آنچه که می فروشید تهیه کنید این کار باید به صورت تخصصی صورت گیرد . محصولات و پیام های مارکتینگ متقاعد کننده را واسطه با دقت دسته بندی کنید . در مورد رقابت ها تحقیق کنید شما باید بدانید که رقبای شما چه کسانی هستند و گزاره منحصر به فرد فروش آن ها چیست؟
شما باید به دنبال تفاوت های بین خود و آن ها باشید باید بتوانید ذهن مخاطبان را به طرف برند خود هدایت کنید به طور مثال در صورتیکه در زمینه فروش کفش فعالیت میکنید میتوانید روی مدل آن تاکید کرده و بگویید بسیار راحت و با دوام است .
نکته آخری که باید در نظر داشته باشید این است که بدانید آیا نارضایتی هایی وجود دارد که از نظر رقبایتان بی توجهی صورتگرفته و نظر شما را جلب کرده است شما باید بتوانید تمامی جنبه ها و نیاز های افراد را در نظر بگیرید . ممکن است رقبایتان به سری نکات توجه نداشته باشند شما با در نظر گرفتن تمامی جوانب میتوانید بهترین بازار فروش را تهیه کنید و در جذب مخاطبان بیشتر به سمت کسب و کار خود موثر واقع شوید .