فهرست عناوین
- 1 روش ایمیل مارکتینگ خود را معین کنید
- 2 اثر شخصی کردن ایمیل شما در پیروزی ایمیل مارکتینگ به چه صورت می باشد؟
- 3 روش های بالا بردن کارایی ایمیل مارکتینگ
- 4 روش های قانع کردن بهتر کاربران برای نام نویسی در ایمیل مارکتینگ
- 5 گرفتن مقاله ها با ارائه کردن ایمیل خود
- 6 مجزا کردن مخاطبان و کاربران دارای انگیزه و روحیه کم و کاربران مشتاق
- 7 ایجاد امنیت برای کاربران در ایمیل مارکتینگ
- 8 مسابقه ها و جشنواره های ایمیل مارکتینگ
- 9 سخن پایانی
ابتدایی ترین این نوع از ایمیل در طی سال هزار و نه صد و هفتاد و هشت ارسال شده است که باعث بالا رفتن 13 میلیون دلاری یک شرکت و نیز تغییر یافتن به مهم ترین و عالی ترین وسیله دیجیتال مارکتینگ از آن زمان تا به الان می باشد. تعداد کثیری از این شرکت ها و کمپانی ها این نوع ایمیل را مانند دیگر روش های مخصوص بازاریابی از راه اینترنت مثل هر یک از شبکه های اجتماعی و رسانه ها مورد دقت و توجه قرار نمی دهند.
در صورتی که این راه یک روش تاثیر گذار برای عالی تر شدن برقرار نمودن رابطه ها با مخاطب مورد نظر می باشد. این نوع از ایمیل را می توان از کهن ترین وسیله های دیجیتال مارکتینگ بر شمرد. که در حال حاضر خودش وسیله ها و سبب های مختلفی را در بر دارد. در سر تا سر دنیا حدود 4 میلیون نفر می باشند که از ایمیل استفاده می کنند، در نتیجه اگر می خواهید یک روش بازاریابی اینترنتی عالی داشته باشید در این راه مخاطب هدف زیادی دارید، که به شما کمک زیادی می کنند.
- این روش از فیسبوک و توییتر بیشتر از چهل درصد تاثیر گذارتر می باشد.
- این روش برای انواعی از شغل ها بسیار مناسب است زیرا افزون بر 60 درصد از مشتریان خود را از طریق ایمیل به دست می آورند.
- در این روش هر یک از شما می توانید ارتباط داشتن خود را با هر یک از مشتریان حفظ کنید.
- استفاده کردن از این روش در به یاد ماندن برند و نشان شما تاثیر زیادی دارد.
- روش آغاز کردن کار با این نوع ایمیل
در این بخش به با اهمیت ترین نکته های این ایمیل می پردازیم.
روش ایمیل مارکتینگ خود را معین کنید
به طور متوسط هر یک نفر از مشتری ها در طول روز می تواند 121 مورد ایمیل که محتوا برای تبلیغ نمودن دارند را دریافت کند. اگر شما یک روش درست برای به انجام رساندن این امر نداشته باشید ایمیل شما در بین حجم ایمیل های دیگر از خاطر می رود، در نتیجه شما باید ایمیل خود را برای افرادی بفرستید که حتما برای آنها سود مند باشد و درصد مطالعه کردن آن بالا باشد. برای معین کردن یک روش خوب باید به امور زیر صد در صد واقف باشید:
- افراد مورد نظر خود را تعریف کنید
- اطلاعات مورد نیاز را جمع اوری کنید
- در سایت خود امکان نام نویسی را قرار دهید.
- نوع گروه این ایمیل خود را معین کنید
- برنامه ریزی کنید.
- میزان بازخورد خودتان را مورد بررسی قرار دهید.
- نکته های مهم را در مورد ایمیل خود جمع اوری کنید.
برای این امر شما بایستی بدانید به کدام یک از افراد باید چه ایمیلی را بفرستید در نتیجه باید یک فهرست بر شاخص ها مختلف تهیه کنید. این کار به دو روش انجام می شود:
- تهیه کردن فهرست از طریق روش های آهنربایی
- جمع آوری لیست از راه مطالعه کردن فرم های ثبت نام
- لیست کاربردی خود را به بخش های مختلف کنید.
- تقسیم بندی فهرست ایمیل طبق چه مواردی صورت می گیرد؟
- صنعت
- سطح و شیوه زندگی
- موقعیت جغرافیایی
- زبان
- نوع شغل و …
همچنین تقسیم بندی را می شود بر اساس مشخصه های دیگری هم انجام داد اما در زمان ارسال باید در انتخاب گروه دقت کنید.
اثر شخصی کردن ایمیل شما در پیروزی ایمیل مارکتینگ به چه صورت می باشد؟
آن دسته از ایمیل هایی که با این ترفند ارسال می شود در مقایسه با ایمیل های دیگر بیست و هشت درصد بیشتر بازگشایی می شوند. و نیز 14 درصد بیشتر کلیک خواهند خورد. ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی بین المللی از آن دسته روش هایی است به منظور بازاریابی دیجیتال می باشد که می تواند میزان بازاریابی را افزایش دهد. ایمیل مارکتینگ دارای روش ها و قوانینی می باشد که برای بیشتر موفق شدن باید آن را بدانید.
روش های بالا بردن کارایی ایمیل مارکتینگ
این نوع از ایمیل ها از جمله شیوه های بازاریابی می باشد، که میزان کارایی بازاریابی را افزایش می دهد، و باعث توسعه مشاغل شما می شود.
در حال حاضر صاحبان مشاغل در جست و جوی سریع ترین و پرکاربردترین راه از میان تمامی راه های بازاریابی دیجیتال می باشند. تا با به کار بردن آنها بتوانند مشتری های بیشتر را جذب کنند و کارشان را بیشتر توسعه دهند. با این کار می توانند علاوه بر جذب مشتری روحیه خرید را در آن ها بالاتر ببرند، همچنین می تواند بهتر با آن ها ارتباط برقرار کنند.
روش های قانع کردن بهتر کاربران برای نام نویسی در ایمیل مارکتینگ
یک نمونه دیگر از شیوه ها برای نام نویسی کردن مشتری ها در ایمیل شما راضی و قانع کردن هر یک از آن ها برای نام نویسی است. بر اساس تجربه هر یک از کاربران نسبت به آدرس ایمیل خود بسیار حساس می باشند و به آسانی آن را به بقیه نمی دهند، پس بهتر آن است که آنها را برای نام نویسی کردن راضی کنید. برای این کار می توانید از عوامل زیر کمک بگیرید:
از انواعی از کامنت ها مانند این نمونه جمله استفاده کنید که برای چه منظور باید نام نویسی کنم تلاش کنید که با یک سری از جمله های واقعی و مختصر پاسخ این سوال را به مخاطبان برسانید، در ضمن توجه داشته باشید که قوانین سئو در این روش بسیار مهم است چرا که باید مخاطبان به سایت مورد نظر و فرم نام نویسی هدایت شوند.
نظر های مخاطبان دیگر را انتشار دهید. از بازدید کننده های خود بخواهید تجارب خود را به اشتراک بگذارند، چه بهتر که این اشتراک گذاری در یک شبکه اجتماعی صورت بگیرد.
گرفتن مقاله ها با ارائه کردن ایمیل خود
از جمله مشکلات عمده کاربران، زیاد بودن ایمیل های ارسال شده است در نتیجه می توانید با دادن برنامه هایی برای ارسال کردن ایمیل خود هر یک از ان ها را برای نام نویسی راضی کنید. همان طور می توانید این قابلیت را در زمان نام نویسی قرار دهید. تا در آن موقع هر یک از کاربران خودشان تعداد ایمیل را معین کنند که در این صورت اکثر کاربران تمایلی به دریافت کردن در هر روز ایمیل را ندارند.
مجزا کردن مخاطبان و کاربران دارای انگیزه و روحیه کم و کاربران مشتاق
سعی کنید از جمله های سودمند برای ایجاد رغبت کاربر ها برای ثبت نام استفاده ببرید همچنین بهتر است این جمله ها شرح حالی از فواید محتوای شما باشد. این جملات مانند جملاتی از قبیل:
اطلاعات شما در نزد ما حفظ می شود و ما امین شما هستیم. اما واقعیت این است که این نمونه ها ان چنان اعتمادی در بر ندارند پس بهتر آن است که از فرم های دیگری هم چنین استفاده شود.
ایجاد امنیت برای کاربران در ایمیل مارکتینگ
در زمان نوشتن هر یک از جملات به نکته های زیر توجه داشته باشید. بهتر است هر جمله مختصر شما نتیجه ها را خبر دهد. از کلماتی مانند شما استفاده کنید زیرا ان ها از کلماتی مانند کاربران و مخاطبان تاثیر بیشتری به همراه دارند. هر یک از جمله های خبری برای به وجود آوردن انگیزه از جمله های سوالی بهتر می باشند.
مسابقه ها و جشنواره های ایمیل مارکتینگ
تعداد زیادی از بازاریاب ها اینگونه از مسابقه ها را کنار میگذارند و آن را یک شیوه می دانند اما این روش همیشه از موثر ترین روش ها در این گونه ایمیل ها می باشد.مطمئنا این مسابقه ها با جایزه ها و هیجان خود در موفقیت روش شما بسیار تاثیر دارند. همچنین در این شرایط می توانید از کاربران درخواست نام نویسی کنید چرا که آنها انگیزه کافی را دارا هستند.
سخن پایانی
اگر هر یک از شما از بازاریابی ایمیل مارکتینگ دوری کرده اید و آن را از یاد برده اید، زمان آن فرا رسیده است که باری دیگر این روش خود را بررسی کنید. بازاریابی از طریق ایمیل مارکتینگ درآمد و نتیجه بسیار زیادی را به همراه دارد برای آن دسته از اشخاصی که علاقه دارند که بیاموزد به چه صورت این کار را به نحو احسن به انجام برسانند، در ضمن نیاز به پیچیده بودن هم ندارد.
در ابتدا به یاد داشته باشید که در صندوق ورودی مشترکین خودتان به عنوان یک مهمان می باشد، و نیز هر یک از ایمیل های شما تنها یا یک کلیک فاصله دارند تا تمایل خود را برای همیشه از دست بدهند. توجه داشته باشید در کار باید با احترام لازم برخورد کنید، لازم است اجازه بگیرید،لازم است دقت کنید که این کار یک عمل درست می باشد که باید انجام شود. اما در دوره های محافظت شده این به عنوان یک قانون می باشد.
هر یک از شما در نظر دارد آن چه را که قول داده اید به عمل تبدیل کند، پس آن چه را که درخواست داده اند به ان ها ارائه کنید و به طور منظم فعالیت داشته باشید. در نهایت پس از مسلط شدن بر کار های اولیه خواهید توانست به نقطه تقسیم ایمیل و تحلیل کردن بروید. فرستادن ایمیل های مجزا را برای انواعی از گروه ها آغاز کنید تا بتوانید ایمیل های بهتری را ارائه دهید.